הגדל את התרומות המקוונות והגבר את ההשפעה עם מרקה ספוות

עוד נתינה,
יותר השפעה

מסעות פרסום שנבנו על מרקה ספוות מעודדים יותר אנשים לתת ולהיות מעורבים יותר לאורך זמן, מה שאומר יותר מימון כדי לקדם ולקיים את המשימה שלך.

פתח את הנדיבות

עורר השראה בתומכים בסיפור שלך, גייס גיוס כספים בודדים ובנה נאמנות כדי שתומכים יהפכו לשותפים לכל החיים במטרה שלך. ובכך תייצר תגובת שרשרת של תרומות מאוד אנשים בעולם.

לספק חוויות נתינה נהדרות

Classy מאפשר לך להפוך את מסע התומכים לרלוונטי, מרתק ואינטואיטיבי יותר. פגשו תומכים היכן שהם נמצאים והשתמשו באותן טכנולוגיות שאנשים מקיימים איתן אינטראקציה.

נתינה צריכה להיות קלה

פתרון האתגרים הגדולים ביותר בעולם הוא קשה, אבל מימון העבודה מאחורי זה לא חייב להיות. מרקה ספוות מקל מאוד על התומכים שלך לתת, וכתוצאה מכך המרה גבוהה בהרבה.

משפיעים ברחבי העולם

הסיבה שלנו היא האצת השינוי באמצעות עמותות בכל מקום, אבל זו רק ההתחלה. כתאגיד לתועלת ציבורית ו-מרקה ספוות גאה להיות חלק מקהילה של אלפי חברות מודעות המחויבות לאזן בין מטרה לרווח. תאגידים מוסמכים B ותאגידים לתועלת הציבור הם עסקים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ביצועים חברתיים וסביבתיים מאומתים, שקיפות ציבורית ואחריות משפטית.

התאחדות באמצעות השפעה ה-Collaborative הוא הכנס המוביל לאנשי מקצוע ללא מטרות רווח ולקהילת ההשפעה הרחבה יותר כאחד. במהלך השנים, עשרות אלפי אנשים התכנסו כדי לקבל תובנות, אסטרטגיות והשראה כדי להאיץ את ההשפעה החברתית שלהם.

התחילו קמפיין  עוד היום !

כשראינו את האתר שלך, ידענו שאנחנו רוצים את חולצות הקמע האלה! הזמן היה נגדנו. היו לנו רק 6 ימים למכור, אבל הצלחנו למכור 240 חולצות ליום השדה. אני חושב שאם היה לנו יותר זמן, היינו מוכרים יותר.

– מיכל

כל ההתנהלות שלנו עד כה עם החברה שלך הייתה מאוד נעימה, הנציג שלך היה מאוד מועיל כבר מההתחלה. מכיוון שהיא הציעה את המספר שלה בכל זמנה, יכולתי ליצור איתה קשר בכל עת, וכל השאלות והחששות שלי טופלו וטופלו באופן מיידי. עד כה, מאמצי גיוס התרומות שלנו היו הצלחה גדולה!

– דיאנה

כן קיבלתי את הדוגמאות והמידע שלי ואני רוצה להודות לך. היית מאוד מהיר בתגובתך וזה צוין היטב. אני אוהב את מה שיש לחברה שלך להציע ואיך הפכת את הקשר שלנו ליותר מסתם עוד לקוח/עסק, אלא כזה שבו החברה באמת דואגת לעזור לצרכי הלקוח.

– כריס

היה תענוג לעבוד איתך. אני ממליץ בחום על החברה שלך לכל מי שמגייס תרומות בפעם הראשונה. העובדים שלך היו מאוד אינפורמטיביים ונעימים.

– טוני

בואו ניהיה השינוי עצמו